Моделювання інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребами

Автор(и)

  • Володимир Володимирович Пасічник ВНТУ
  • Тетяна Валеріївна Шестакевич ВНТУ

Ключові слова:

інклюзивна освіта, інформаційно-технологічний супровід, набуття освіти, особа з особливими потребами, контекстно-залежна граматика

Анотація

У статті досліджено специфіку освітніх процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами. Обґрунтовано подання етапів інклюзивного навчання з використанням апарату формальних граматик. Процес інклюзивного навчання складається з кількох функціональних етапів та вимагає врахування значної кількості складових, що обумовлює доцільність поетапного задання елементів формальної граматики. Врахування контексту в формальних граматиках дає змогу структуровано подавати особливості реалізації наступних етапів набуття освіти у залежності від результатів, отриманих на попередньому етапі. Можливість врахування контексту допускає адекватне відображення та реалізацію специфічних залежностей, що виникають в ході інклюзивного навчання. Методологічні основи формування комплексу інформаційних технологій супроводу інклюзивних освітніх процесів спираються на розроблену формальну модель інклюзивного навчання.

Біографії авторів

Володимир Володимирович Пасічник, ВНТУ

д-р техн. наук, професор, професор кафедри інформаційних систем та мереж.

Тетяна Валеріївна Шестакевич, ВНТУ

асистент кафедри інформаційних систем та мереж.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 276

Опубліковано

2016-02-15

Як цитувати

[1]
В. В. Пасічник і Т. В. Шестакевич, «Моделювання інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребами», ІТКІ, вип. 34, вип. 3, с. 58–65, Лют 2016.

Номер

Розділ

Комп`ютерні системи та компоненти

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.