Methods and means of commercial popularization of web resources

Authors

  • Tetiana Ivanivna Troianovska Vinnytsya National Technical University
  • Liudmyla Anatoliivna Savytska Vinnytsia National Technical University
  • Vladyslav Yuriiovych Taranukha Vinnytsia National Technical University

Keywords:

methods and tools for popularization of web resources, promotion and launch of a leader, SEO, mistakes in the process of promotion, popularization model web, algorithm attract customers.

Abstract

This work is devoted to methods and tools for complex commercial popularization of Internet resources to the most effective, successful and full promotion. In particular, the analysis of the core technology to display a commercial Web resource in a leading position, expanding the target audience, increase customer base, increase the number of actual sales and improve service quality, considered the most critical bugs processes popularize commercial web resources and ways to avoid them, the model popularization of commercial web resources and algorithm leads.

Author Biographies

Tetiana Ivanivna Troianovska, Vinnytsya National Technical University

PhD

Liudmyla Anatoliivna Savytska, Vinnytsia National Technical University

PhD

Vladyslav Yuriiovych Taranukha, Vinnytsia National Technical University

bachelor

References

1. Захарченко С. М. Застосування односторінкових веб-орієнтованих інтерфейсів в соціально значущих проектах. / С. М. Захарченко, Т. І. Трояновська, О. В. Бойко В. С. Рибаченко // Вісник ХНУ, №3, 2016р., с. 33-39.
2. Трояновська, Т. Алгоритм структурованої візуалізації XML-файлів [Текст] / Трояновська Т. І., Бойко О. В. // „Intrenet-Education-Science” : Міжнародна науково-технічна конференція, 11–14 жовтня 2016 р. – Вінниця : КІВЦ ВНТУ, 2016. – С. 142–144. ISBN 966–641–102–4.
3. Райцин М.А., Кураков О.C. «Эффективное продвижение сайтов». Москва, 2010г.
4. Гроховский Л.О. «SEO: руководство по внутренним факторам». Москва: Центр исследований и образования «ТопЭксперт.РФ», 2011г.
5. Гроховский Л.О. «Продвижение порталов и интернет-магазинов». Санкт-Петербург, 2014г.

Downloads

Abstract views: 602

Published

2017-10-15

How to Cite

[1]
T. I. Troianovska, L. A. Savytska, and V. Y. Taranukha, “Methods and means of commercial popularization of web resources”, ІТКІ, vol. 39, no. 2, pp. 23–30, Oct. 2017.

Metrics

Downloads

Download data is not yet available.

Most read articles by the same author(s)