АДАПТАЦІЯ ПРИНЦИПІВ AGILE МЕТОДОЛОГІЇ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТОМ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАСТОНКУ

Автор(и)

  • Вадим Яковенко Університет митної справи та фінансів
  • Юлія Ульяновська Університет митної справи та фінансів
  • Тетяна Яковенко Університет митної справи та фінансів
  • Тетяна Чупілко Університет митної справи та фінансів

DOI:

https://doi.org/10.31649/1999-9941-2021-52-3-44-52

Ключові слова:

методологія Agile, управління проєктом, розробка додатку, адаптація SCRUM фреймворку

Анотація

В роботі описано використання деяких принципів Agile методології та SCRUM фреймворку для управління реальним проєктом, який має свою специфіку та особливості. Розглянуті процеси, що мають зв'язок з проєктним менеджментом: проєктування логіки та архітектури додатку, організація роботи з кодом та ресурсами додатку командою з розробки. Досліджуваний проєкт є навчальним 3D додатком в ігровій формі, що являє симулятор роботи митного поста. Даний проєкт побудований на базі Unreal Engine 4 та використовує Git як систему контролю версій для командної роботи. Визначено, що успішність застосування принципів гнучкої методології істотно залежить від коректності виконання початкового етапу (проєктування архітектури та логіки додатку) та адекватного до принципів методології розподілу задач на підзадачі. Розроблена архітектура повинна бути гнучкою. Вона має передбачати можливість змін або розширення функціональності розроблюваного програмного продукту без внесення змін до вже розробленої частини програмного продукту та без радикальних змін самої архітектури. Результати даного дослідження можуть бути використані для розробки методології проєктування архітектури та логіки програмного забезпечення, що розроблятиметься за використання Agile методології. Застосування гнучкої методології для управління проєктами розробки програмних продуктів порівняно з методологією водоспаду дозволяє скоротити час розробки до 10‑12 разів та витрати на виправлення помилок (багів) до 20 разів.

Біографії авторів

Вадим Яковенко, Університет митної справи та фінансів

доктор технічних наук, доцент, професор

Юлія Ульяновська, Університет митної справи та фінансів

кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри

Тетяна Яковенко, Університет митної справи та фінансів

кандидат економічних наук, доцент, доцент

Тетяна Чупілко, Університет митної справи та фінансів

кандидат технічних наук, доцент, доцент

Посилання

N. Ryabokon, B. Ryabokon, A. Ryabokon, «Agile methodology: value-oriented approach», Proceedings of Scientific Works of Cherkasy State Technological University, Series: Economic Sciences. 49, 34-42. 2018. https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.49.2018.136152.

І. О. Pylypenko, «Improving the efficiency of project implementation in conditions of a high level of uncertainty on the example of a residential construction project», Management of complex systems development, 14, 72-75. 2013. doi: 10.32347/2412-9933.2013.14.

R. Hoda, J. Noble, S. Marshall, «Self-organizing roles on agile software development teams», IEEE Transactions on Software Engineering, 39(3), 422-444. 2013.

E. S. Hidalgo, «Management of a multidisciplinary research project: A case study on adopting Agile methods», Journal of Research Practice, 14 (1). 2018.

J. Galvis-Ardila, L. V. Anduquia, H. M. Diez-Silva, «Adopting Communications Management Practices in Project Management: A Preliminary Study in Bogotá, Colombia. In N. Moreno-Monsalve», Handbook of Research on Project Management Strategies and Tools for Organizational Success, 339-35. 2020.

E. S. Hidalgo, «Adapting the scrum framework for agile project management in science: case study of a distributed research initiative», Heliyon, 5 (3), 14-47. 2019.

The 15th State of Agile Report is copyrighted by Digital.ai, 2021. [Online]. Avalilable: https://stateofagile.com/#ufh-i-661275008-15th-state-of-agile-report/7027494.

R. Kortmann, C. Harteveld, «Agile game development: lessons learned from software engineering. Learn to game, game to learn». National University of Singapore, Singapore, 40th ISAGA Conference, 29/06/09, 1-11. [Online]. Avalilable: https://web.northeastern.edu/casperharteveld/pubs/Agile_ISAGA2009.pdf

Jing-Wei Liu, Chia-Yu Ho, Jamie Y.T. Chang & Jacob Chia-An Tsai, «The role of Sprint planning and feedback in game development projects: Implications for game quality», Journal of Systems and Software, 2019, 154, 79-91.

Rapiscan Systems. Cargo & vehicle inspection. [Online]. Avalilable: https://www.rapiscansystems.com/en/products/category/cargo-and-vehicle-inspection

Engstrom, H., Marklund, B. B., Backlund, P. & Toftedahl, M., Game development from a software and creative product perspective a quantitative literature review approach. Entertainment Computing, 2018, 10-22.

Schwaber, K., Sutherland, J. (2020). The Scrum Guide. The Definitive Guide to Scrum: The Rules of he Game [Online]. Available: https://scrumguides.org/docs/scrumguide/v2020/2020-Scrum-Guide-US.pdf.

Ojiako, G. U., Hamdan, A., & Bashir, H., «Modeling and analyzing interrelationships among project success factors and criteria». Proceedings of the 9th International Conference on Industrial Engineering and Operations Management. Bangkok, Thailand, 2019, March 5-7, 910-917. http://www.ieomsociety.org/ieom2019/papers/257.pdf.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 388

Опубліковано

2021-12-25

Як цитувати

[1]
В. Яковенко, Ю. . Ульяновська, Т. Яковенко, і Т. Чупілко, «АДАПТАЦІЯ ПРИНЦИПІВ AGILE МЕТОДОЛОГІЇ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТОМ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАСТОНКУ», ІТКІ, вип. 52, вип. 3, с. 44–52, Груд 2021.

Номер

Розділ

Інформаційні технології та теорія кодування

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають