МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ САМОСТІЙНОГО ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ У МІЖЛЕКЦІЙНИЙ ПЕРІОД

Автор(и)

  • Борис Іванович Мокін Вінницький національний технічний університет
  • Анна Валеріївна Писклярова Вінницький національний технічний університет
  • Олександр Борисович Мокін Вінницький національний технічний університет

Ключові слова:

студент, навчальна дисципліна, синергетичний ефект, математична модель

Анотація

Досліджено процес самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період і побудована
математична модель цього процесу.

Біографії авторів

Борис Іванович Мокін, Вінницький національний технічний університет

професор кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів

Анна Валеріївна Писклярова, Вінницький національний технічний університет

к.т.н., проректор з науково-педагогічної роботи по організації виховного процесу

Олександр Борисович Мокін, Вінницький національний технічний університет

завідувач кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 236

Як цитувати

[1]
Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, і О. Б. Мокін, «МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ САМОСТІЙНОГО ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ У МІЖЛЕКЦІЙНИЙ ПЕРІОД», ІТКІ, вип. 29, вип. 1, Чер 2014.

Номер

Розділ

Математичне моделювання та обчислювальні методи

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.