МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ САМОСТІЙНОГО ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ У МІЖЛЕКЦІЙНИЙ ПЕРІОД

  • Борис Іванович Мокін Вінницький національний технічний університет
  • Анна Валеріївна Писклярова Вінницький національний технічний університет
  • Олександр Борисович Мокін Вінницький національний технічний університет

Анотація

Досліджено процес самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період і побудована
математична модель цього процесу.

Дані про авторів

Борис Іванович Мокін, Вінницький національний технічний університет
професор кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів
Анна Валеріївна Писклярова, Вінницький національний технічний університет
к.т.н., проректор з науково-педагогічної роботи по організації виховного процесу
Олександр Борисович Мокін, Вінницький національний технічний університет
завідувач кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів
Як цитувати
МОКІН, Борис Іванович; ПИСКЛЯРОВА, Анна Валеріївна; МОКІН, Олександр Борисович. МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ САМОСТІЙНОГО ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ У МІЖЛЕКЦІЙНИЙ ПЕРІОД. Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія, [S.l.], v. 1, n. 29, june 2014. ISSN 2078-6387. Доступно за адресою: <https://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/146>. Дата доступу: 22 nov. 2017
Розділ
Математичне моделювання та обчислювальні методи
Ключові слова:
студент; навчальна дисципліна; синергетичний ефект; математична модель