МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ САМОСТІЙНОГО ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ У МІЖЛЕКЦІЙНИЙ ПЕРІОД

  • Борис Іванович Мокін Вінницький національний технічний університет
  • Анна Валеріївна Писклярова Вінницький національний технічний університет
  • Олександр Борисович Мокін Вінницький національний технічний університет
Ключові слова: студент, навчальна дисципліна, синергетичний ефект, математична модель

Анотація

Досліджено процес самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період і побудована
математична модель цього процесу.

Біографії авторів

Борис Іванович Мокін, Вінницький національний технічний університет
професор кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів
Анна Валеріївна Писклярова, Вінницький національний технічний університет
к.т.н., проректор з науково-педагогічної роботи по організації виховного процесу
Олександр Борисович Мокін, Вінницький національний технічний університет
завідувач кафедри відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів
Як цитувати
[1]
Б. Мокін, А. Писклярова, і О. Мокін, МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ САМОСТІЙНОГО ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТОМ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ У МІЖЛЕКЦІЙНИЙ ПЕРІОД, ІТКІ, vol 1, № 29, 1.
Розділ
Математичне моделювання та обчислювальні методи