Моделювання інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребами
Ключові слова:
інклюзивна освіта, інформаційно-технологічний супровід, набуття освіти, особа з особливими потребами, контекстно-залежна граматикаАнотація
У статті досліджено специфіку освітніх процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами. Обґрунтовано подання етапів інклюзивного навчання з використанням апарату формальних граматик. Процес інклюзивного навчання складається з кількох функціональних етапів та вимагає врахування значної кількості складових, що обумовлює доцільність поетапного задання елементів формальної граматики. Врахування контексту в формальних граматиках дає змогу структуровано подавати особливості реалізації наступних етапів набуття освіти у залежності від результатів, отриманих на попередньому етапі. Можливість врахування контексту допускає адекватне відображення та реалізацію специфічних залежностей, що виникають в ході інклюзивного навчання. Методологічні основи формування комплексу інформаційних технологій супроводу інклюзивних освітніх процесів спираються на розроблену формальну модель інклюзивного навчання.##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 267
Переглядів анотації: 290
Опубліковано
2016-02-15
Як цитувати
[1]
В. В. Пасічник і Т. В. Шестакевич, «Моделювання інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребами», ІТКІ, вип. 34, вип. 3, с. 58–65, Лют 2016.
Номер
Розділ
Комп`ютерні системи та компоненти