Методи та засоби популяризації комерційних веб-ресурсів

Автор(и)

  • Тетяна Іванівна Трояновська Вінницький національний технічний університет
  • Людмила Анатоліївна Савицька Вінницький національний технічний університет
  • Владислав Юрійович Тарануха Вінницький національний технічний університет

Ключові слова:

методи та засоби популяризації веб-ресурсів, просування, виведення на провідні позиції, SEO, помилки в процесі популяризації, модель популяризації веб-ресурсів, алгоритм залучення клієнтів

Анотація

Дана робота присвячена дослідженню методів та засобів для комплексної популяризації комерційних інтернет-ресурсів з метою максимально ефективної, успішної і повноцінної популяризації. Зокрема, виконано аналіз основних технологій для виведення комерційного веб-ресурсу на провідні позиції, розширення цільової аудиторії, збільшення клієнтської бази, збільшення числа реальних продажів та підвищення якості сервісу, розглянуто найбільш критичні помилки процесів популяризації комерційних веб-ресурсів та шляхи їх уникнення, запропоновано модель популяризації комерційних веб-ресурсів та алгоритм залучення потенційних клієнтів..

Біографії авторів

Тетяна Іванівна Трояновська, Вінницький національний технічний університет

доц., к.т.н

Людмила Анатоліївна Савицька, Вінницький національний технічний університет

доц., к.т.н

Владислав Юрійович Тарануха, Вінницький національний технічний університет

бакалавр

Посилання

1. Захарченко С. М. Застосування односторінкових веб-орієнтованих інтерфейсів в соціально значущих проектах. / С. М. Захарченко, Т. І. Трояновська, О. В. Бойко В. С. Рибаченко // Вісник ХНУ, №3, 2016р., с. 33-39.
2. Трояновська, Т. Алгоритм структурованої візуалізації XML-файлів [Текст] / Трояновська Т. І., Бойко О. В. // „Intrenet-Education-Science” : Міжнародна науково-технічна конференція, 11–14 жовтня 2016 р. – Вінниця : КІВЦ ВНТУ, 2016. – С. 142–144. ISBN 966–641–102–4.
3. Райцин М.А., Кураков О.C. «Эффективное продвижение сайтов». Москва, 2010г.
4. Гроховский Л.О. «SEO: руководство по внутренним факторам». Москва: Центр исследований и образования «ТопЭксперт.РФ», 2011г.
5. Гроховский Л.О. «Продвижение порталов и интернет-магазинов». Санкт-Петербург, 2014г.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 602

Опубліковано

2017-10-15

Як цитувати

[1]
Т. І. Трояновська, Л. А. Савицька, і В. Ю. Тарануха, «Методи та засоби популяризації комерційних веб-ресурсів», ІТКІ, вип. 39, вип. 2, с. 23–30, Жов 2017.

Номер

Розділ

Інформаційні технології та теорія кодування

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають