ДОСЛІДЖЕННЯ НА ФАЗОВІЙ ПЛОЩИНІ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ СТУДЕНТОМ СЕРЕДНІХ ЗДІБНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Борис Іванович Мокін Ukraine, VNTU Khmelnitske Highway 95, Vinnitsa
  • Анна Валеріївна Писклярова Ukraine, VNTU Khmelnitske Highway 95, Vinnitsa
  • Юлія Вікторівна Мокіна Ukraine, VNTU Khmelnitske Highway 95, Vinnitsa

Анотація

За допомогою математичних моделей, синтезованих на фазовій площині, здійснено дослідження процесу засвоєння програми навчальної дисципліни студентом середніх здібностей. Побудовані фазові траєкторії процесу засвоєння студентом середніх здібностей програми навчальної дисципліни за допомогою викладача та самостійно.

Біографії авторів

Борис Іванович Мокін, Ukraine, VNTU Khmelnitske Highway 95, Vinnitsa

d.t.s., Professor, Academician of the Academy of Pedagogical Sciences, professor of regenerative energy and transportation systems and electrical systems

Анна Валеріївна Писклярова, Ukraine, VNTU Khmelnitske Highway 95, Vinnitsa

c.t.s., vice-rector of scientific and pedagogical work of organizing the educational process

Юлія Вікторівна Мокіна, Ukraine, VNTU Khmelnitske Highway 95, Vinnitsa

Candidate of Economic Sciences, assistant professor of management and modeling in economics

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 257

Як цитувати

[1]
Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, і Ю. В. Мокіна, «ДОСЛІДЖЕННЯ НА ФАЗОВІЙ ПЛОЩИНІ ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ СТУДЕНТОМ СЕРЕДНІХ ЗДІБНОСТЕЙ», ІТКІ, вип. 19, вип. 3, Жов 2012.

Номер

Розділ

Інформаційні технології та теорія кодування

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.